с
תהליך מיתוג החברה הוא בעל משמעויות רבות בשיווק העסק. זאת מפני שהמשרד הוא חלון הראווה של העסק המקבל את פני הלקוחות ומהווה את בסיס האם שבו שוהים עובדי החברה, ולכך ישנה חשיבות רבה מאוד.
לכן פרויקט של עיצוב משרדים יתחיל תמיד משיחת עומק עם מנהלי העסק במטרה להבין את אופיו המיוחד, מוצריו, סגנון העובדים הנמצאים בו והעובדים הפוטנציאליים שהוא מעוניין למשוך אליו וכמובן שאת לקוחותיו והמסר שהעסק מעוניין לשדר אליהם. בהתאם לאפיונים אלו יתחיל תהליך תכנון ועיצוב המשרד.
אם רק נחשוב לרגע על סוגי העסקים השונים שעבורם יש לעצב משרדים, נבין מיד עד כמה שונים הצרכים העיצוביים שלהם זה מזה. העיצוב שישרת משרד עורכי דין גדול וותיק, שונה בתכלית מזה שיאפיין חברת הייטק צעירה ותוססת. ולכן מילים כמו "יוקרה" או "סגנון מודרני" אינן מתחילות לתאר את מה שבאמת דרוש כאן, שכן נדרש כאן אפיון מעמיק.
בחברה שבה ישנה עבודת צוות מרובה, תהליכים רבים של סיעור מוחות ויצירתיות משותפת כמו משרד פרסום או מחלקת פיתוח של חברת הייטק, ניצור חללי עבודה פתוחים ומשותפים. חללים אלו ייצרו אינטראקציות קלות ונעימות שיבנו את הבסיס המשותף, יחד עם פינת עבודה אישית ואינטימית לכל עובד. במשרדים בהם דרושה עבודה דיסקרטית רבה כמו במשרדי עורכי דין או רואי חשבון לדוגמה, ניצור את החלל הפרטי הדרוש לכל אדם יחד עם חללים מרכזיים וחדרי ישיבות בהם ייווצרו הפגישות המשותפות.
העיצוב של העסק הוא הדבר הראשון המקבל את פני הלקוח המגיע לבקר במשרד. המבואה וחלל קבלת הפנים, המקום בו יושבת המזכירה המקבלת את פניו, חדר ההמתנה הנעים והמאובזר בכורסאות נוחות ובמכונת שתייה קרה וחמה יוקרתית, הם שייצרו את הרושם הראשוני הקריטי כל כך שיעשה את ההבדל.
לכן כשמדובר על עיצוב משרדים חשוב מאוד לפנות אל משרד אדריכלים מקצועי ומנוסה בתחום כמו משרד קררו אדריכלים. כך תדעו שאתם בידיים בטוחות של אדריכל ומעצב מקצועי שיידע לעבור אתכם את התהליך כולו באופן נכון, מדויק ומכוון להשגת כל מטרות העסק שלכם בצורה המיטבית.