с
עיצוב משרדים

עיצוב המשרד צריך לענות על דרישותיכם, רצונותיכם והתקציב העומד לרשותכם. בכדי שהמשימה תתבצע במלואה על הצד הטוב ביותר, יש להיעזר בשירותיו של צוות מוביל ומקצועי מהתחום, אשר צבר שנות ניסיון ומוניטין רב בדומה למשרד קררו – משרד אדריכלות ועיצוב פנים.

עיצוב משרדים מתבצע תוך התחשבות בנתוני המבנה, אורך החיים של העובדים במשרד ויכולתכם הכלכלית גם יחד. תחילת העבודה מתבצעת רק לאחר תיאום הציפיות ואפיון הצרכים באופן בלתי מתפשר. בתהליך התכנון יש להשקיע משאבים ביצירתיות, במקצועיות ובמיומנות, שבאים לידי ביטוי בכל פרויקט.

עיצוב משרדים עושים עם קררו אדריכלים

אז מהיכן מתחילים?

ראשית, על תהליך התכנון שלכם להגדיר את דרישות התכנון של עיצוב המשרד החדש שלכם. בין אם זה לעבור לחלל חדש או לשפץ את מתווה המשרד הנוכחי, התחילו מהגדרת הסיבות והיעדים העיקריים שיש לעסק שלכם הצורך בחלל חדש. כן, לוקח הרבה זמן וכסף לעצב / לעצב מחדש את המשרד שלכם ולכן הסיבות לשינויים בעיצוב צריכות להנחות את כל תהליך העיצוב שלכם. סיבות מסוימות עשויות לכלול מעבר דירה, מיזוג או רכישה, או שזה עשוי להגיע לצורך הפשוט שנועד לאחד את החלל הקיים ככל שהעסק שלכם חווה תזוזות מחלקות וחלוקות עבודה חדשות

באופן דומה, היעדים העיקריים לעיצוב מחדש של שטחי משרדים עשויים להיות הגדלת הפריון והיעילות או מיתוג מחדש של העסק למודרניזציה לקהלים פנימיים וחיצוניים – דבר המקל על משיכת כישרון חדש ועובדים איכותיים לחברה.

איך לתכנן משרד אידיאלי

כאשר מתכננים את פריסת המשרד, נכנסים לפעולה פרמטרים מכריעים שונים, המבטיחים שהעיצוב יתיישר בצורה חלקה עם אופי ומטרת חלל העבודה. להלן שיקולים מרכזיים ליצירת הסביבה המשרדית האידיאלית:

  • אופי המשרד: קחו בחשבון את האווירה שאתם רוצים לטפח. האם המשרד צריך לשדר נוחות ויצירתיות, או שמא אווירה דינמית ואנרגטית מתאימה יותר?
  • תנועת מבקרים: הערכת תדירות ביקורי לקוחות. פינת המתנה מרווחת עשויה להיות נחוצה למשרד עם זרימת מבקרים גבוהה.
  • עמידה בדרישות: העריכו את הצורך בפגישות ממושכות. עצב חדרי ישיבות הנותנים מענה לדיונים ממושכים או לסיעור מוחות, תוך הבטחת פונקציונליות ונוחות.
  • ספירת עובדים וצמיחה: חשבו על מספר העובדים הנוכחי וצפו צמיחה פוטנציאלית. זה עוזר ביצירת עיצוב גמיש המתאים לצרכים המתפתחים של כוח העבודה.
  • תרבות ארגונית: להבין את התרבות הארגונית. האם היא משגשגת על שיתוף פעולה פתוח ועבודת צוות, המחייבת פריסת שטח פתוח, או שהיא נוטה למבנה מסורתי יותר עם משרדים פרטיים?
  • גמישות והתרחבות: תכנן מתוך מחשבה על גמישות כדי לאפשר שינויים פוטנציאליים בפריסה ככל שהארגון מתפתח.
  • ארגונומיה ורווחה: תעדוף ארגונומיה כדי לשפר את רווחת העובדים ואת הפרודוקטיביות. בחר רהיטים ופריסות המקדמים יציבה ונוחות טובה.
  • אינטגרציה טכנולוגית: להבטיח אינטגרציה חלקה של טכנולוגיה. תכנן את המיקום של שקעי חשמל, עמדות טעינה וכלים טכנולוגיים משותפים בהתבסס על זרימת העבודה.
  • מיתוג ואסתטיקה: שלבו אלמנטים מהעדפות המיתוג והאסתטיות של החברה ליצירת מרחב עבודה מגובש ומושך מבחינה ויזואלית.
  • אור ואוורור טבעיים: מקסימום אור טבעי כדי ליצור אווירה מזמינה. שקול אוורור מתאים לסביבת עבודה נוחה.

זכרו, עיצוב פנים למשרד אידיאלי הוא גישה הוליסטית המשלבת פונקציונליות, אסתטיקה והצרכים הייחודיים של הארגון. על ידי שיקול דעת קפדני של גורמים אלה, תוכל ליצור סביבת עבודה המטפחת יצירתיות, פרודוקטיביות ושביעות רצון העובדים.

איך לתכנן את המשרד של העסק שלך בצורה הטובה והנכונה ביתר?

עיצוב משרדים שמשרת את החברה והמותג

תפקידו של עיצוב משרדים לשרת את העסק במישורים רבים. לפני הכול, המשרד הוא בית לעובדים למשך כל שעות שהותם בו, ולכן עליו להיות המקום הנעים ביותר עבורם ולספק להם את תנאי העבודה האופטימליים לתפקידם. בנוסף לכך המשרד הוא חלון הראווה של העסק, המקום שקולט לקוחות ולקוחות פוטנציאליים בפגישות, בפרזנטציות וברגעים של החלטות חשובות. לכן קריטי שהוא ישרת בכל היבט את סגנון וערכי המותג, שהחברה לבטח משקיעה מאמצים רבים לפרסם במהלכיה השיווקיים.
כשאנחנו יוצאים למסע המרגש של עיצוב המשרד ושינוי חלל המשרד שלנו, אנו רוצים לחלוק נקודת מבט שלדעתנו תשפר מאוד את התוצאה של תהליך העיצוב שלכם. אנו ממליצים לכם לאמץ את הלך הרוח של לקוח פוטנציאלי כאשר ניגשים להיבטים האסתטיים והפונקציונליים של עיצוב המשרד שלכם.

בהתחשב במשרד כשיקוף של המותג שלנו וכלי אסטרטגי לעסק שלנו, ישנם מספר שיקולים עיצוביים שיכולים להשפיע באופן מהותי הן על הלקוחות והן על העובדים.

להלן כמה נקודות מפתח למחשבה

הקצאת שטח: התלבט בפריסה המרחבית כדי ליצור סביבה מסבירת פנים, פונקציונלית ומתיישרת עם זרימת תהליכי העבודה שלנו. שקול את האיזון בין מרחבים שיתופיים ופרטיים.

לוח צבעים וחומרים: בחרו צבעים וחומרים שלא רק מהדהדים עם המותג שלנו אלא גם מעוררים תחושת מקצועיות, יצירתיות או כל תכונות שנרצה לשדר. בחר בחומרים שהם לא רק מושכים מבחינה ויזואלית אלא גם עמידים וברי קיימא.

תכנון מערכת תאורה: תכננו היטב את מערכת התאורה כדי ליצור אווירה המשפרת את הפרודוקטיביות ומגדירה את מצב הרוח הרצוי. אור טבעי, מיקום אסטרטגי של גופים ופתרונות תאורה חכמים יכולים לתרום משמעותית.

מיקום רהיטים: מקם את הרהיטים באופן שמייעל את הפונקציונליות, מעודד שיתוף פעולה ומספק נוחות לצוות שלנו.

כל יצירה צריכה לתרום לעיצוב המשרד הכולל תוך כדי משרת מטרה מעשית.

אלמנטי קיר והודעות מותג: ראה את הקירות כקנבס לתקשורת ערכי המותג והמסרים שלנו. שלבו אלמנטים שמספרים את הסיפור שלנו, מציגים את ההישגים שלנו ויוצרים רושם מתמשך על לקוחות ומבקרים.

פונקציונליות החדר: על ידי חשיבה כמו לקוח פוטנציאלי, אנו שואפים לתרגם את זהות המותג שלנו למרחב הפיזי, ולהדגיש ייחודיות ומקצועיות. אני מאמין שמשרד שתוכנן בגישה זו לא רק יהיה נעים מבחינה אסתטית, אלא גם ישאיר השפעה מתמשכת הן על הלקוחות והן על הצוות שלנו.

עיצוב משרדים מסוגים שונים

כמובן שמשרדים שונים זה מזה ממש כשם שחברות וארגונים שונים מהותית אלו מאלו. עיצוב משרדים לא בהכרח משמעו עיצוב מפואר או יוקרתי, אלא עיצוב פנים למשרד שמשרת את מטרותיו בדרך הנכונה ביותר לארגון. כמובן שעיצוב של משרד פרסום דיגיטלי צעיר ותוסס, יהיה שונה בתכלית מעיצוב משרד רואי חשבון גדול וותיק. לכן כמו בכל תהליך של עיצוב פנים, מתחילים עם שיחת עומק של היכרות משמעותית עם הארגון, ערכיו, מאפייניו, עובדיו ומנהליו. מטרתה של השיחה לאפיין בצורה מדויקת את העיצוב המתאים ביותר למשרד, ולצאת לדרך תוך הבנה והסכמה הדדית על כל הקווים הכלליים.

עיצוב משרדי הייטק

עיצוב משרדים לחברות הייטק מצריך חשיבה רבה על אופי העבודה הנדרש מעובדי החברה. מצד אחד עובדי ההייטק נדרשים ליצירתיות רבה ולחשיבה מחוץ לקופסה שמאפשרות פיתוח מוצרים בלתי רגילים, ומצד שני הם נדרשים ללא מעט שעות של עבודה מאומצת ומרוכזת מאוד על המחשב.

לכן שילוב מיטבי בין חללי עבודה פרטיים ושקטים לחללים פתוחים, חשוב מאוד בכל תהליך שך עיצוב משרדי הייטק בעולם ההייטק.

פעמים רבות ניתן לראות בחברות הייטק חללים בלתי שגרתיים מעוצבים בסגנון חוץ, מזכירים חוף ים או פארק ומשובצים במשפטי השראה. בנוסף לכך לאור שעות העבודה המרובות שנדרשות, והתחרותיות על עובדים איכותיים, חשובים התנאים המפנקים כמו מטבח וחדר אוכל מאובזרים היטב באווירה נעימה ומרגיעה.

עיצוב משרדי הייטק

בשנים האחרונות, הגישה של האדריכלות המודרנית בכל תהליך של עיצוב משרד מודרני עברה תמורות משמעותיות. עד לפני כעשור, עיצוב משרדים דבק בעקרונות פשטניים: ריהוט בסיסי, דלפק קבלה, כמה עמדות מחשב, מדפים או ארון לציוד משרדי ופינת המתנה צנועה.

עם זאת, עם התפיסה המתפתחת של חללי משרדים, אדריכלים ומעצבי פנים החלו להכיר במשרדים כמרכיבים אינטגרליים של תרבות הארגון, המשמשים ככלים מייצגים למיתוג, הרחבת בסיס הלקוחות של העסק ומשיכת כישרונות מקצועיים מהשורה הראשונה.

שינויי מפתח בעיצוב משרד מודרני

שילוב תרבותי: משרדים כבר לא נתפסים רק כמרחבי עבודה פונקציונליים אלא כסביבות התורמות ומשקפות את התרבות הארגונית. בחירות העיצוב מתיישבות כעת עם הערכים והאתוס של העסק.

ייצוג מותג: משרדים מודרניים משמשים ככלי מיתוג עוצמתיים. באמצעות עיצוב מתחשב, ארגונים מעבירים את זהותם, הערכים והייחודיות שלהם, ויוצרים ייצוג חזותי המהדהד עם לקוחות ועובדים כאחד.

מרחבים ממוקדי לקוח: אזורי המתנה וחדרי ישיבות התפתחו מעבר לפונקציונליות בלבד. כעת הם חללים אוצרים שנועדו להרשים לקוחות, ולהשאיר רושם חיובי מתמשך של מקצועיות וחדשנות.

ניסיון של עובד: מתוך הכרה בהשפעה של סביבת העבודה על שביעות רצון ופרודוקטיביות העובדים, משרדים מודרניים נותנים עדיפות ליצירת חללים המשפרים את חווית העובדים הכוללת. ארגונומיה, אור טבעי ואזורי שיתוף פעולה תורמים לאווירת עבודה חיובית.

חללי עבודה גמישים: המבנה הנוקשה של פריסות משרדים מסורתיות פינה את מקומו לגמישות. ריהוט מודולרי ופריסות ניתנות להתאמה מאפשרים תצורות דינמיות, טיפוח שיתוף פעולה והתאמה לצרכים המשתנים.

אינטגרציה טכנולוגית: עיצוב משרדים מודרניים משלבים בצורה חלקה טכנולוגיה מתקדמת. מחדרי ישיבות חכמים ועד כלי תקשורת מתקדמים, טכנולוגיה מוטבעת כדי לשפר את היעילות והקישוריות במקום העבודה.

קיימות ובריאות: עם התמקדות גוברת באחריות סביבתית, משרדים מודרניים משלבים אלמנטים עיצוביים ברי קיימא. בנוסף, תכונות בריאות כגון שטחים ירוקים, אור טבעי וריהוט ארגונומי תורמים למקום עבודה בריא יותר.

מגנט לגיוס: משרד מעוצב בקפידה הפך לנכס גיוס. עובדים פוטנציאליים נמשכים למקומות עבודה שמשקיעים ביצירת סביבה חיובית, מרתקת וחדשנית.

בעידן המודרני, עיצוב משרדים הוא לא רק פונקציונליות; זהו כלי אסטרטגי המיישר קו עם היעדים העסקיים, משקף ערכים ארגוניים ותורם להצלחתו הכוללת של מיזם. אימוץ המגמות הללו מבטיח שחלל המשרדים הופך לנכס דינמי בנוף העסקי התחרותי של היום.

עיצוב משרד מודרני

גמישות

גמישות המרחב מגמה רווחת בעיצוב משרדים מודרניים היא גמישות המרחב. אנשי מקצוע אוהבים תחנות עבודה שיכולות למלא תפקידים מרובים - במידה רבה מכיוון שהם עצמם מכסים תחומי אחריות רחבים. אם אתם מבקשים מהעובדים שלכם להשלים מספר משימות מגוונות, מומלץ לתעדף את הרבגוניות בעיצוב המשרדים שלך. תוכלו להשיג זאת על ידי השקעה בשולחנות וכסאות הניתנים להזזה בקלות, הקמת אזורי עבודה חצי פרטיים והתקנת מספר שקעים ידידותיים לטכנולוגיה ברחבי משרדכם.

תקציב בסופו של דבר הכול מסתכם בעלויות. כמובן שהקשת רחבה וניתן לעצב משרדים מודרניים בעלויות נמוכות או גבוהות – נתון זה הוא על פי יכולתכם הכלכלית בלבד. עם זאת, כאשר אתם פונים לבעלי מקצוע עליכם להיות ברורים בתקציב שלכם ומה הם האלמנטים העיצוביים החושבים ביותר עבורכם – זאת בכדי ליצור מצב בו הכל ברור ומובן לשני הצדדים מראש.

חשיבותה של תאורה במשרד

תאורה נכונה היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל תהליך העיצוב מבחינת מעצב הפנים. כאשר משתמשים בתאורה טבעית בחלל ארגוני, חברות יכולות להפחית את צריכת האנרגיה שלהן ולהוריד את חשבונות החשמל. בנוסף, השימוש באור טבעי יכול להשפיע על התפוקה של המשרד ועל הבריאות הכללית. השימוש באור טבעי בסביבה משרדית הוכח כמגביר את הפרודוקטיביות, שביעות הרצון בעבודה ומצב רוחם הכללי של העובדים. עיצוב משרדים בצורה נכונה הינה אומנות אמיתית ולכן אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בחברת קררו להגיע לפגישת ייעוץ עוד היום.

משרד פרודוקטיבי

המטרה העיקרית בעיצוב פנים למשרד היא לאפשר לכם לייצר רווחים באמצעות מסר ברור ובהיר המועבר לעובדי החברה וללקוחות החברה במישרין או בעקיפין. יצירת מראה ייחודי בעל מיתוג נכון, הוא שיהפוך את משרדכם למשרד האידיאלי והפרודוקטיבי בו אתם רוצים.

העובדה שהעובדים חשים בנוח במשרד ולכל אחד מוענקת הפרטיות הנדרשת, מאפשרים לכל עובד להגדיל את התפוקה האישית שלו ובאופן ישיר מרוויחה החברה או בית העסק. עוד משפיע עיצוב המשרד על הרושם הראשוני אותו חווים לקוחות החברה.

בין אם המשרד קטן או גדול, לקוחות המשקיעים את כספם בחברה, ישמחו לגלות כבר בכניסה הראשונה כי הם הגיעו למקום בו נכון יהיה להשקיע את כספם.
כמובן ששטחי המשרדים בדרך כלל מושכרים ועלותם גבוהה מאוד לבעל העסק, לכן חשוב ביותר למקסם את השימוש בחלל ולנצל בחכמה כל מילימטר. משרדי עורכי דין לדוגמה משופעים פעמים רבות בחומר מודפס רב אותו יש לאחסן בתיקיות פיזיות, לעומת חברות הייטק שנדרשות לתנאים טכנולוגיים מתקדמים במיוחד. לכן בתחום של עיצוב משרדים חשוב לעבוד עם משרד שהצוות המקצועי שלו צבר ניסיון רב בתחום זה כמו משרד קררו אדריכלות ועיצוב פנים.

לפני עבודה חשוב לשים לב לקריטריונים הבאים

אזור קבלת קהל או לקוחות – אזור זה הוא חזית המשרד בו מתרכזים באי המשרד והוא מהווה את הרושם הראשוני. את אזור זה, יש לעצב בצורה האופטימית כך שהמסר יועבר בבהירות ובאי המשרד ירגישו בנוח בזמן ההמתנה. חשוב לזכור כי את העיצוב יש להתאים לאופי פעילות המשרד.

  • חדר ישיבות – גם אל חדר הישיבות יש להתייחס כפי שמתייחסים לחדר ההמתנה, משום שהלקוח מבחוץ נחשף גם אל חדר הישיבות. יש ליצור מקום נוח מרווח ושישדר את המסר הנדרש.
  • בחירת ריהוט – על בחירת הריהוט להשתלב בצורה ברורה וחד משמעית עם העיצוב, עם גודל החללים ועם מסר ופעילות המשרד. לא לכל משרד יתאים שולחן מעוגל מעץ כמו שלא לכל משרד יתאים שולחן מסיבי מזכוכית. במהלך עיצוב משרדים ניתנת האפשרות לדון באשר לרכישת הריהוט ולהתאימה באופן הומוגני ליצירת החללים במבנה.

האתגר של תכנון ועיצוב משרד

האתגר של תכנון ועיצוב משרד באופן יעיל יכול להראות כמשימה מפחידה. יש לקחת בחשבון מספר גורמים עיקריים כדי להבטיח חלל המאזן פונקציונליות - תועלתנית באמצעות עיצוב פנים יצירתי. בין אם המטרה של תכנון המשרד החדש היא הרחבה, שיפוץ או מעבר טוטאלי למשרדים חדשים, התהליך יכול להיות מרגש, אם כי מעט מורכב. אחרי הכל, עיצוב המשרד שברשותכם יכול להשפיע באופן משמעותי על הדימוי האישי שלכם. תוך כדי שיקולים זהירים עבור עיצוב משרדים וחללים, תוכלו ליצור חלל משרדי המקדם פריון וחדשנות במקום העבודה תוך כדי שמירה על שם המותג.

מחפשים חברה מקצועית לביצוע עיצוב משרדים? הגעתם למקום הנכון! צרו קשר במספר 03-6318861 ונשמח לעמוד לשירותכם!

FR HEB EN