עיצוב משרדים

עיצוב משרדים


עיצוב משרדים הוא תחום מורכב המסתעף למספר מישורים בין היתר: תחושת העובדים במשרד, העברת מסר שיווקי ומיתוגי, תחושת הלקוחות במשרד, נוחות הנובעת מהקו העיצובי, המאפשרת עלייה בפרודוקטיביות העובדים ועוד. עיצוב המשרד צריך לענות על דרישותיכם, רצונותיכם והתקציב העומד לרשותכם. בכדי שהמשימה תתבצע במלואה, יש להיעזר בצוות מוביל מהתחום, אשר צבר שנות ניסיון ומוניטין רב בדומה למשרד קררו – אדריכלות ועיצוב פנים.

עיצוב משרדים מתבצע תוך התחשבות בנתוני המבנה, אורך החיים של העובדים במשרד ויכולתכם הכלכלית גם יחד. תחילת העבודה מתבצעת רק לאחר תיאום הציפיות ואפיון הצרכים באופן בלתי מתפשר. בתהליך התכנון יש להשקיע משאבים ביצירתיות, במקצועיות ובמיומנות, שבאים לידי ביטוי בכל פרויקט.


עיצוב משרדים: משרד פרודוקטיבי


המטרה העיקרית בעיצוב המשרד היא לאפשר לכם לייצר רווחים באמצעות מסר ברור ובהיר המועבר לעובדי החברה וללקוחות החברה במישרין או בעקיפין. יצירת מראה ייחודי בעל מיתוג נכון, הוא שיהפוך את משרדכם למשרד האידיאלי והפרודוקטיבי בו אתם רוצים. העובדה שהעובדים חשים בנוח במשרד ולכל אחד מוענקת הפרטיות הנדרשת, מאפשרים לכל עובד להגדיל את התפוקה האישית שלו ובאופן ישיר מרוויחה החברה או בית העסק. עוד משפיע עיצוב המשרד על הרושם הראשוני אותו חווים לקוחות החברה. בין אם המשרד קטן או גדול, לקוחות המשקיעים את כספם בחברה, ישמחו לגלות כבר בכניסה הראשונה כי הם הגיעו למקום בו נכון יהיה להשקיע את כספם.


עוד לפני שמתחילים את עבודת השיפוץ יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים בין היתר:
• אזור קבלת קהל או לקוחות – אזור זה הוא חזית המשרד בו מתרכזים באי המשרד והוא מהווה את הרושם הראשוני. את אזור זה, יש לעצב בצורה האופטימית כך שהמסר יועבר בבהירות ובאי המשרד ירגישו בנוח בזמן ההמתנה. חשוב לזכור כי את העיצוב יש להתאים לאופי פעילות המשרד.
• חדר ישיבות – גם אל חדר הישיבות יש להתייחס כפי שמתייחסים לחדר ההמתנה, משום שהלקוח מבחוץ נחשף גם אל חדר הישיבות. יש ליצור מקום נוח מרווח ושישדר את המסר הנדרש.
• בחירת ריהוט – על בחירת הריהוט להשתלב בצורה ברורה וחד משמעית עם העיצוב, עם גודל החללים ועם מסר ופעילות המשרד. לא לכל משרד יתאים שולחן מעוגל מעץ כמו שלא לכל משרד יתאים שולחן מסיבי מזכוכית. במהלך עיצוב משרדים ניתנת האפשרות לדון באשר לרכישת הריהוט ולהתאימה באופן הומוגני ליצירת החללים במבנה.

 

עקרונות עיצוב משרדים

אין צורך להיות תאגיד בעל תזרימים ענקיים כדי לשפר את האווירה של סביבת העבודה שלכם, ולכן הנה מספר עקרונות מהותיים בעת עיצוב משרדים מודרניים:


אלמנטים טבעיים
אחד מעקרונות המפתח בעיצוב משרד מודרני הוא למעשה די עתיק: להכניס מעט אור שמש, ויש כמה סיבות לכך שמדובר במהלך חכם.
הראשונה היא שאור טבעי מאיר ספקטרום צבעים רחב בהרבה מאשר נורות רגילות. זה מפחית מאמץ עיניים ויכול להפוך את העובדים שלך ליותר עירניים, מה שלא רק גורם להם להרגיש טוב יותר, אלא מגביר את הפרודוקטיביות ומקטין טעויות.
בנוסף, אור טבעי הוא כמובן בחינם. בהתחשב בעובדה שעלויות השירות רק יעלו בעתיד, תכנון לאור טבעי יותר יכול להוות כהשקעה מעולה. עם זאת נאמר, חשוב שיהיה חיפוי קירות מתאים, כך שהעובדים יוכלו להחליט לשלוט בכמות הכניסה של האור למשרד.


גמישות המרחב
מגמה רווחת בעיצוב משרדים מודרניים היא גמישות המרחב. אנשי מקצוע אוהבים תחנות עבודה שיכולות למלא תפקידים מרובים - במידה רבה מכיוון שהם עצמם מכסים תחומי אחריות רחבים.
 אם אתם מבקשים מהעובדים שלכם להשלים מספר משימות מגוונות, מומלץ לתעדף את הרבגוניות בעיצוב המשרדים שלך. תוכלו להשיג זאת על ידי השקעה בשולחנות וכסאות הניתנים להזזה בקלות, הקמת אזורי עבודה חצי פרטיים והתקנת מספר שקעים ידידותיים לטכנולוגיה ברחבי משרדכם.


תקציב
בסופו של דבר הכול מסתכם בעלויות. כמובן שהקשת רחבה וניתן לעצב משרדים מודרניים בעלויות נמוכות או גבוהות – נתון זה הוא על פי יכולתכם הכלכלית בלבד. עם זאת, כאשר אתם פונים לבעלי מקצוע עליכם להיות ברורים בתקציב שלכם ומה הם האלמנטים העיצוביים החושבים ביותר עבורכם – זאת בכדי ליצור מצב בו הכל ברור ומובן לשני הצדדים מראש.
 


מחפשים חברה מקצועית לביצוע עיצוב משרדים? הגעתם למקום הנכון! צרו קשר במספר 03-6318861 ונשמח לעמוד לשירותכם

 

עיצוב משרדים | קררו אדריכלות ועיצוב פנים